
Miért épp Noé?
Ennek több oka van.
Az egyik egy szójáték. Aki már járt nálunk, tudja, hogy Szeged egyik belvárosi, mégis nyugodt körzetében, a Szent György tér mellett nyíló Bárka utcában kapott helyet a magán egészségcentrum.
De Noé bárkája számunkra sokkal több, mint egyszerű szójáték.
Amikor egészségközpontunknak nevet kerestünk, nem csak azért neveztük el Noénak, mert a Bárka utcában található.
Orvosaink elkötelezettek, szakmájuk kiválóságai, akik szakmai tudásuk mellett empátiával is rendelkeznek, pácienseikről értő figyelemmel, megértéssel gondoskodnak.
Ha Ön a Noé Egészségközpontot választja, akkor egy olyan intézményre bízza magát, ahol a maximális figyelem, az emberség, a páciensekre fordított idő mind-mind számítanak, ahol választ kaphat kérdéseire, megoszthatja velünk gondolatait, aggodalmait, ahol biztonságban érzi magát.
Kényelmes, családias, otthonos rendelőt alakítottunk ki, hogy Ön mindenkor jól érezze nálunk magát, még akkor is, ha gondok gyötrik és aggódik.
Szakorvosainkat úgy válogattuk össze, hogy – mint Noé bárkáján – lehetőleg minden szakterületről biztosítunk Önnek orvost. Mivel filozófiánk a páciensek igényeinek messzemenő kiszolgálása, a kapcsolódó, helyben el nem végezhető vizsgálatok megszervezésében is teljes mértékben segítjük Önt.
Egészségünk nagy kincs, így mindannyiunk közös érdeke, hogy a nehéz időkben is jól kormányozzuk hajónkat, és mindent megtegyünk annak érdekében, hogy Ön minden egyes alkalommal elégedetten távozzon tőlünk.
Mert a jól elvégzett feladat, a gondoskodás és törődés öröme az, amely szakorvosainkat hivatásuk során elkíséri, és az Ön elégedettsége minden alkalommal megerősít bennünket abban, hogy jól tesszük a dolgunkat.
A rendelési idő szakterülettől függően változik. Igyekszünk alkalmazkodni az Ön szabadidejéhez, igényeihez. Előfordulhat, hogy az oldalon feltüntetett rendelési időtől vannak eltérések, illetve sürgős esetekben is érdemes telefonos munkatársunkhoz fordulnia, hogy segíteni tudjunk, mikor és hol találja meg orvosunkat.
A pácienseket alapvetően a telefonos előjegyzésnek megfelelő beosztással fogadjuk. Előfordul azonban, hogy akár az orvosnak, akár a bejelentkezett betegnek valami váratlan esemény jön közbe. A sürgősségi eseteket is nyilván előre kell vennünk. Igyekszünk minél kevesebb ideig megvárakoztatni Önt, az esetek többségében az előjegyzés szerinti időpontban fog sorra kerülni.
Ha várnia is kell, igyekszünk kényelméről gondoskodni. Kényelmes, hangulatos várótermünkben számos magazint olvashat. Ivóvíz automata, a kisgyerekek számára játéksarok teszi kellemesebbé azokat a perceket, amíg sorra kerül.
Hogyan készüljek a vizsgálatra?
1. A kötelező lista
Amikor orvoshoz készülünk, érdemes magunkkal vinni a
- személyigazolványunkat
- lakcímkártyánkat
- TAJ kártyánkat
- korábbi orvosi dokumentációt (zárójelentést, ambuláns lapot)
- krónikus betegségben különböző naplóinkat (vérnyomásnaplót, fájdalomnaplót, rohamnaplót, mozgásnaplót)
- gyógyszerlistát (a gyógyszer nevét, kiszerelését (hány milligrammot szed) és naponta hányszor szedi)
TIPP: Jó megoldás, ha levágjuk a gyógyszerdoboz oldalán a feliratot és melléírjuk a napi adagot. Megkérhetjük számítógépet kezelő családtagunkat, hogy készítsen táblázatot a gyógyszereiből.
A listát minden adandó alkalommal érdemes frissíteni!
2. Háziorvos tájékoztatása
Családorvosunk ismer bennünket a legjobban, az ő kezében futnak össze a különböző eredményeink, az összesített egészségi állapotunk szerint küld szakorvoshoz, vesz táppénzre bennünket, vagy hosszabbítja meg a jogosítványunkat.
TIPP: Ezért minden egyes alkalommal vigyük vissza a zárójelentést illetve az ambuláns lapot, amelyből a háziorvos az aktuális gyógyszerlistánkat összeállítja, frissíti. Ugyanis vannak háziorvosok, akik már a beutalón szerepeltetik páciensük gyógyszerlistáját.
3. Hogy megértessük magunkat
Menjünk felkészülten az orvosunkhoz. Főleg, ha először találkozunk egy adott (szak)orvossal.
TIPP: A jó kommunikáció érdekében vigyünk magunkkal szemüveget, fogsort, hallókészüléket szükség szerint.
4. Minden információ fontos!
Ne érjen felkészületlenül bennünket az a kérdés hogy milyen betegségek fordultak elő korábban életünkben, milyen betegségek fordultak elő a családban. Amennyiben több betegségünk van, vigyük magunkkal a korábbi ambuláns lapokat, zárójelentéseket, lehetőleg időrendi sorrendben és nagyobb mennyiség esetén lefűzve, kihajtogatva. Mindezzel értékes időt spórolunk meg, melyet az adott egészségügyi problémára lehet fordítani, ahelyett, hogy a papírok rendezgetésére pazarolnánk el.
Tipp: Sokan abba a hibába esnek, hogy panaszaiknak csak egy részét mondják el az orvosnak, azzal a felkiáltással, hogy „azt hittem, nem ide tartozik”. Szervezetünk összefüggő egészként működik, így egy látszólag független panasz említése is segíthet az orvosnak a helyes diagnózis felállításában. Ezért inkább többet mondjon, mint kevesebbet.
5. Kérdezzünk!
Az orvosi konzultáció ideje behatárolt idejű, a páciens gyakran zavarban van, röpködnek az idegen hangzású szavak. Nem valószínű, hogy lenne orvos, aki elutasítaná, ha udvariasan megkérik, hogy foglalja össze még egyszer, hogy milyen egészségügyi problémával állnak szemben, mire kell vigyáznia illetve figyelnie.
TIPP: Ha már többször járt úgy, hogy a rendelőn kívül jutottak csak eszébe azok a kérdések, amiket meg szeretett volna kérdezni orvosától, legközelebb készüljön egy papírra felírt kérdéslistával.
6. Az időtényező
Ha időpontot kap, érkezzen inkább 5-10 perccel korábban. Gyakran adminisztratív lépésekkel kezdődik egy-egy orvos-beteg találkozás. Készüljön fel az időbeli csúszásokra. Gyakran akkor keletkezik, ha egy adott beteg váratlan problémákkal jelentkezik, ami több időt igényel. Emiatt ne bosszankodjon. Ha Önnek lesz ilyen jellegű problémája, akkor remélhetőleg a többi páciens is tudomásul veszi azt, hogy több időbe telik a vizitje orvosánál.
Ha nem időpontra, hanem érkezési sorrendben történik a rendelőbe szólítás, mindig kérdezze meg a váróteremben, hogy ki jött Ön előtt. Ha a rendelő ajtaján az áll, hogy a vizsgálat nem érkezési sorrendben történik, azt érdemes tudomásul venni.
TIPP: A várakozás időtartamára vigyen magával újságot, olvasnivalót esetleg használja az időt arra, hogy összeszedje kérdéseit, amit az orvosnak szeretne feltenni. A várakozás ideje alatt átgondolhatja heti teendőit, elhalasztott telefonhívásokat bonyolíthat.
Ha gyermekkel megy orvoshoz, akkor is gondoskodjon a megfelelő italról, ételről és szórakozni valóról gyermeke számára.
Ha sürgősséggel kell gyermekével orvoshoz menni és nem tudott a várakozásra felkészülni, akkor megfelelő időtöltés lehet a gyermek korától függően a kő-papír-olló játék, a szólánc, különböző kitalálósdi.
Noé Egészségcentrum orvosai
Népszerű orvosok
Szakterületek
- aerobiológus
- allergológus és klinikai immunológus
- angiológus
- audiológus
- belgyógyász
- bőrgyógyász
- citopatológus
- csecsemő- és gyermekgyógyász
- diabetológus
- dietetikus
- életmód orvos
- életvezetési tanácsadó
- endokrinológus
- érsebész
- fej-nyak sebész
- fitoterapeuta
- fizioterapeuta
- foglalkozás egészségügyi szakorvos
- foniáter
- fül-orr-gégész
- gasztroenterológus
- gyemeknőgyógyász
- gyermek-fül-orr-gégész
- gyermek gasztroenterológus
- gyermekgyógyász
- gyermek tüdőgyógyász
- gyógytornász
- hematológus
- ízületi specialista
- kardiológus
- klinikai farmakológus
- klinikai onkológus
- kozmetikus mester
- labororvos
- neurológus
- ortopéd szakorvos
- otoneurológus
- plasztikai sebész
- pszichiáter
- pszichológus
- radiológus
- repülőorvos
- reumatológus
- sebész
- sportorvos
- szomnológus
- szülész-nőgyógyász
- testnevelő edzső
- traumatológus
- tüdőgyógyász
További szakterületek
Gyorslinkek
Fájdalomközpont
A Fájdalomközpont legfőbb célja a hozzánk fordulók mindennapi fájdalmaktól valómegszabadítása. Specialitásunk az aktív fájdalomcsillapítás alkalmazása, mellyel nemcsak a fájdalom tüneteit csökkentjük, hanem az okát is kezeljük, hosszú távú megoldást kínálva ezzel.
Nőgyógyászati Központ
Központunk egyik specialitása azon kismamák kezelése, akik vérzékenységgel, cukorbetegséggel vagy egyéb endokrin betegséggel élnek. Szakorvosaink és személyzetünk magas szakmai tudására és tapasztalatára, kiváló technikai felszereltségünkre támaszkodva kívánjuk a legmagasabb szakmai színvonalon végezni gyógyító tevékenységeinket, szem előtt tartva a Baba és Mama egészségét.
Tüdőközpont
A Budapesti Tüdőközpontot a Budai Allergiaközpont alapjain indítottuk el 2010-ben azzal a céllal, hogy fővárosunkban létrehozzuk a tüdőgyógyászat magán járóbeteg szakmai központját, segítsük a tüdőbetegségek hatékony és gyors kezelését, betegek gyógyulását.